Güzelyalı Koleji Markalaşma Süreci

Genç Sultan Koleji’nin Güzelyalı Koleji’ne dönüşüm sürecinde ilk olarak okulda bir memnuniyet anketi yapılmıştır. Bu memnuniyet anketinde çıkan sonuçlara göre okuldaki eksikler giderilmiş ve memnun olunmayan okul isminde değişikliğe gidilmiştir. İkinci aşamada okul ismini öğrencilerin ve velilerin belirlemesi için ailelere mektup gönderilmiştir. Üçüncü aşamada eş zamanlı olarak “Adını sen koy,” vb. sloganlar üzerinden afişler hazırlanıp okulun dört bir yanına asılmıştır. Mektuplarla isim önerileri alınmış, bu öneriler arasından okul yönetimi tarafından dört isim belirlenmiştir. Dördüncü aşamada, belirlenen dört isim için okulda gizli oylama yapılmıştır ve oy çoğunluğu ile Güzelyalı ismine karar verilmiştir.

Beşinci aşamada okul ismi velilere ve öğrencilere açıklanmamış olup; merak uyandırmak için, “Güzelleşiyoruz!” metaforundan yola çıkarak okul aile birliğine fragmanlar ve tanıtım filmi sunulmuştur. Bu içerikler sosyal medyada da paylaşılmıştır. İsim merak içerisinde beklenirken altıncı aşamada logo, kurumsal kimlik, logo lansmanı çalışmalarına başlanmıştır. Yedinci aşamada velilere lansman davetiyesi gönderilmiştir. Son ve sekizinci aşamada ise, bütün öğrencilerin, velilerin ve öğretmenlerin katıldığı bir davet gecesi düzenlenmiş ve düzenlenen gecede merakla beklenen okul ismi büyük bir coşkuyla duyurulmuştur.

Menü